Renata Wójcik

MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ LICZBY π 2021

Zbliża się nieubłaganie 14 marca, czyli w notacji amerykańskiej 3.14.

Serdecznie zapraszamy uczniów CXXXVII LO do wspólnego świętowania
Międzynarodowego Dnia Liczby PI.

Zachęcamy wszystkich do udziału w konkursach:

  • Konkurs na PI- plakat – tematem przewodnim jest liczba PI
  • Konkurs na PI-ciacho – najbardziej matematyczne ciasto wraz z przepisem PI
  • Konkurs graficzny PI-logo – logo dnia liczby PI
  • Konkurs na PI-wierszPiszę bo lubię

Wykonane prace (zdjęcia) należy przesłać jako załącznik do pana Mateusza Kozłowskiego w terminie do 12.03.2021. W temacie maila należy wpisać DZIEŃ LICZBY PI oraz swoje imię, nazwisko i klasę. Adres mailowy: kozlowski.schuman@gmail.com. Prace zostaną ocenione przez powołaną komisję a zwycięzca otrzyma atrakcyjną nagrodę rzeczową. Zapraszamy do udziału w konkursie.

REGULAMIN KONKURSU:

  1. Uczestnikami konkursu mogą być tylko uczniowie 137 LO z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Roberta Schumana w Warszawie
  2. Konkurs PI-ciacho polega przygotowaniu ciasta lub ciasteczek, które będą związane tematycznie z liczbą PI. Zdjęcia wypieków wraz z jego autorem oraz przepisem z zastosowaniem liczby PI należy przesłać na adres mailowy.
  3. W konkursie PI-logo, PI-plakat oraz PI-wiersz mogą brać udział tylko oryginalne, nigdzie nieopublikowane prace/logo/wiersze. Będą oceniane one pod względem: treści merytorycznych, zgodności z tematyką, oryginalności potraktowania tematu, walorów estetycznych.
  4. Plakaty mogą być wykonane w dowolnej technice, a projekt logo powinien zostać wykonany w formie elektronicznej w dowolnym programie do grafiki.
  5. Zastrzegamy sobie prawo do dyskwalifikowania prac niespełniających wymogów regulaminu.
  6. Dostarczenie prac jest jednoznaczne z akceptacją warunków niniejszego regulaminu.
Skip to content
This Website is committed to ensuring digital accessibility for people with disabilitiesWe are continually improving the user experience for everyone, and applying the relevant accessibility standards.
Conformance status